you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 6875
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

for ever in love

Walk with me in love
عاشقانه همراه من گام بردار

Talk to me

about what you cannot say to others
به من از آن بگو
که توان گفتنتش را به دیگری نداری

Laugh with me

even when you feel silly
بامن بخند
حتی آنگاه که احساس حماقت میکنی

Cry with me

when you are most upset
بامن گریه کن
آنگاه که در اوج پریشانی هستی

Share with me

all the beautiful things in life
تمام زیباییهای زندگی را بامن شریک باش

Fight with me

 

against all the ugly things in life
در کنار من
با تمام زشتی های زندگی ستیز کن
Create with me
dreams to follow
با من
رویاهایی را بیافرین تا به دنبال آنها برویم


Have fun with me
in whatever we do
در شادی هرچه میکنم شریک باش


Work with me towards common goals

برای رسیدن به آرزوهامان
یاری ام کن


Dance with me
to the rhythm of our love
با آهنگ عشقمان با من برقص


Walk with me throughout life
بیا درسراسر زندگی در کنار هم گام برداریم


Let us hug each other
at every step in our journey
...forever in love
بیا تا ابد در هرقدم از این سفر یکدیگر را عاشقانه در آغوش گیریم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com